Het vinden van verborgen schat op Amelia Island

Geocaching is wat ons naar Amelia Island heeft getrokken, een barrière -eiland in Noordoost -Florida, vol natuurlijke schoonheid, ongerepte stranden en luxe resorts naast charmante herbergen. De Amelia Island Geocaching Challenge, onder andere een schattenjacht (sociale studies, iedereen), is gemaakt door het Amelia Island Convention and Visitors Bureau als een manier om veel van de meest populaire sites van de eilanden te verkennen en mogelijk een verblijf van vier nachten te winnen bij de Addison op Amelia, een luxueuze bed and breakfast met 14 kamers in het centrum van Fernandina Beach. Opmerking: de uitdaging is sindsdien verlopen, maar je kunt nog steeds je eigen schatten komen vinden.

Historisch Downtown Fernandina Beach op Amelia Island

Historisch significant en vol met zuidelijke charme, voor mij viel Amelia Island ergens tussen de toeristische bestemming en een slaperige stad. We hielden van de advertentie van de zeeschelps als de plaatselijke speeltuin. In de loop van een lang weekend is dit waar we het beste van hielden:

Fort Clinch State Park

Spaanse mos gedrapeerd over levende eiken. Fotocredit: Amelia Island Tourist Development Council

De kronkelende rit door massieve Spaans mos gedrapeerde live eiken naar Fort Clinch State Park was het hoogtepunt van onze tijd op Amelia Island. Het park zelf is de thuisbasis van Fort Clinch, een negentiende -eeuwse kustversterking die oorspronkelijk werd gebouwd tijdens de Spaanse kolonisatie van Florida. Het park is een populaire plek om dieren in het wild, wandelen, vis en kamp te bekijken. We vonden een leuk speeltuin in de buurt van het Park bezoekerscentrum.

Amelia Island River Cruises and Charters

Net als Christopher Columbus!

Amelia River Cruises en Charters bevestigden het idee dat een van de meest betekenisvolle manieren om een eilandvakantie te waarderen uit het water komt. Aangemeerd op de intercoastale waterweg die naar de Atlantische Oceaan leidde, hebben we op een volledig verdraaide tour langs de westkant van het eiland gereden-Past Pelicanen, Manatees, de Amelia Island Lighthouse, Fort Clinch State Park, en zelfs het huis van de huis Pippi Longstocking -films.

Wilde paarden op Cumberland Island

Op een gegeven moment zijn we de Aquatic State -lijn overgestoken naar Georgië en kwamen we op Cumberland Island National Seashore (onderdeel van de US National Park Service). Met dolfijnen die na onze boot spelen, zagen we wilde paarden op het strand van het eiland Cumberland. Duizenden vioolkrabben vertrokken langs het strand en we tuurden het zaaggrasmoeras in voor wilde varkens. Andere cruise -opties zijn: reeg Egan’s Creek op naar de vuurtoren van Amelia Island, de dag doorbrengen in het historische St. Mary’s Georgia, of een bezoek aan Greyfield Inn op Cumberland Island (sorry, geen kinderen toegestaan hierop).

De krab -val

Fotocredit: William Raser

Al meer dan 30 jaar bevredigt het Crab Trap Restaurant in het historische Fernandina Beach zowel de hunafvoer van lokale als toeristen. Familiebedrijf en geëxploiteerd, we werden persoonlijk begroet door de eigenaar Max Wohlfarth. Niet dagelijkse consumenten van reptiel, onze paradigma’s verschoven dankzij gefrituurde gatorstaart (denk aan kip met een iets andere consistentie). Vervolgens zijn Conch beignets, hush-puppies en krabkoekjes.

Probeer de Coleslaw; De hint van appelazijn laat me afvragen wie echt de beste slaw in het land maakt – Florida of Tennessee. Hoe graag ik ook wilde dat mijn zoon sneeuwkrab, garnalen of een visdiner uit het menu van het kind probeerde, hij was niet afwijkend van het idee van gehaktbrood (Max stelde een cirkelhaktbrood voor met kaas tussen twee broodjes; en iedereen was gelukkig). Over kinderen gesproken, The Crap Trap gebruikt momenteel een van de beste ideeën op aarde: cirkelvormige uitsparingen in het midden van de tafel met een strategisch geplaatste afval kan voor klauwen, schelpen en andere incidentele vieren.

Residence Inn, Amelia Island

Residence Inn Amelia Island

Weg van huis met een beperkte hoeveelheid kleding (nogmaals dank aan de luchtvaartmaatschappijen en de extra bagagekosten), waren we heel blij om te verblijven in de Residence Inn Amelia Island, Fernandina Beach, Florida, Verenigde Staten. In een suite met één slaapkamer hadden we onze eigen keuken, eethoek en ruimte om te verspreiden, aan te sluiten en opnieuw te groeperen. Luxe, echt, we zwommen in het outdoor verwarmde zwembad, gewassen en gedroogde kleding in de wasserij en snacken op melk en koekjes in het te grote terrasmeubilair rond de vuurplaats. Twee ochtenden aten we bij het gratis dagelijks warm ontbijtbuffet (MMM, koekjes en jus). Voorzieningen zouden we terugkomen: gratis fietsenverhuur, het putting green, fitnesscentrum en (krijg dit) een gratis boodschappendienst. Huisdiervriendelijk, minstens twee honden genoten duidelijk van hun verblijf.

De Residence Inn biedt ook verschillende exclusieve pakketten die de geschiedenis en architectuur van het gebied, unieke dieren in het wild en zeeleven benadrukken. Bezoekers kunnen ervoor kiezen om chauffeur te worden naar het strand, een ronde golf te spelen op de golfclub van Amelia Island of wandelen, fietsen, vis en natuur-watch in Fort Clinch State Park. Het hotel bevindt zich ook naast de Egans Creek Greenway (maar vul je waterfles met vers citroenwater uit de lobbynull